Přihlášením na tyto stránky berete na vědomí a souhlasíte s našimi pravidly.
Pozvěte přátele
Získejte bonus Chci bonus »
Kontaktujte nás
Online Chat
Kontaktní formulář
Telefon
+420 228 880 024
+421 233 456 522
Po - Pá: 9:30 - 20:00   So - Ne: 10:00 - 19:30

Zodpovědné sázení

Závazek I.B.A.S.

  • Zaručit nestrannost a spravedlnost pro obě strany.
  • Pohlížet na každý případ nezávisle.
  • Posuzovat každý případ podle skutkové podstaty dle pravidel bookmakera.
  • Spravovat úplný aktuální seznam bookmakerů, kteří jakožto členové souhlasili respektovat rozhodnutí I.B.A.S. o sázkových sporech.
  • Udržovat skupinu odborníků (nezávislou na sázkovém průmyslu), která má nezbytné zkušenosti a znalosti k poskytování úřední arbitráže.
  • Věnovat náležitou péči a pozornost všem sporům.
  • Zajistit diskrétnost veškeré komunikace během celého arbitrážního procesu.

Jak funguje I.B.A.S.?

Spory jsou předkládány ke zpracování prostřednictvím standardního arbitrážního formuláře I.B.A.S., který by měl obsahovat veškeré informace o daném sporu. I.B.A.S. za žádných okolností nerozhoduje o sporech při osobním setkání či telefonicky.

Jaký je postup při rozhodování o sporné sázce?

Naše skupina odborníků bude instruována k vydání rozhodnutí pouze za předpokladu, že Service Manager souhlasí s tím, že byly vyčerpány všechny způsoby řešení daného sporu.

  • Zákazník zavolá na číslo I.B.A.S.: +44 (0)20 7347 5883, které je dostupné 24 hodin denně a zažádá si o arbitrážní formulář.
  • Zákazník pečlivě vyplní formulář a uvede všechny náležité informace a svědectví.
  • Po přijetí formuláře Service Manager předá, uzná-li to za vhodné, spor posudkové skupině I.B.A.S.
  • Jakmile skupina učiní rozhodnutí, obě strany jsou o něm písemně informovány.

Je rozhodnutí I.B.A.S. vymahatelné?

Všichni bookmakeři spadající do I.B.A.S. jsou u této služby registrováni, přičemž souhlasili respektovat rozhodnutí I.B.A.S. Jakýkoliv bookmaker, který tento závazek poruší, bude ze seznamu odstraněn.

Cíle a záměry I.B.A.S.

  • Usilovat o lepší porozumění mezi bookmakery a jejich zákazníky.
  • Snažit se o pevnost, srozumitelnost a spravedlnost pravidel všech bookmakerů.
  • Seznamovat jak bookmakery tak i zákazníky s běžnými typy neplatných či nepřijatelných sázek, za účelem snížení počtu sporů.
  • Vyzývat registrované bookmakery k tomu, aby ve svých sídlech či na webových stránkách umístili symbol I.B.A.S. a demonstrovali tak svůj závazek vůči zákazníkovi.
  • Neustále hledat zlepšení I.B.A.S. ku prospěchu jak zákazníků tak i bookmakerů.

Podání stížnosti u Alderney Gambling Control Commission

Pokud si zákazník přeje, může se také obrátit se stížností přímo na Alderney Gambling Control Commission - http://www.gamblingcontrol.org/index.php?page=23

Podání stížnosti u Malta Lotteries and Gaming Authority

Pokud si zákazník přeje, může se také obrátit se stížností přímo na Malta Lotteries and Gaming Authority - http://www.lga.org.mt/lga/content.aspx?id=85923

Prosím zkontrolujte podle článku 1.7 v sekci informace "Pravidla a podmínky" která autorita je příslušná se stížností přímo zabývat.

Tato hra je regulována podle jurisdikce ostrova UK Gambling Commission.